خانه اجاره ای
ستاره ی شصت و نهمیــ(امیر کاظمی)
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید این وبو واسه بازیگر خوب کشورمون امیر کاظمی عزیز درست کردیم امیداوریم خوشتون بیادو لطفا بدون نظر خارج نشید.پروفایلمون فعاله ××××××××××××××××× امیر کاظمی متولد 19 آبان ماه سال 1369 دربیمارستان تهران کلینیک است . پدرش اصالتا تهرانی و مادرش اصالاتا آلمانی است . خانواده مادرش در مونیخ و کلن آلمان زندگی می کنند . یک برادر کوچکتر از خود با نام آرش دارد . امیر در زمینه موسیقی هم فعالیت می کند و پیانو ، کیبورد و پرکاشن را به صورت حرفه ای می نوازد و در ورزش نیز شنا و اسکیت را به صورت حرفه ای دنبال می کند و زمانی جزو تیم ملی اسکیت بوده است . کاظمی به کارهای ژورنالیستی نیز علاقه بسیار دارد و چند سالی در مجلات مختلف و سایت سینمای ما فعالیت خبری می کرده است . امیر کاظمی فعالیت خود را در سینما از سال 1385 با حضور در فیلم کوتاه دوئت به کارگردانی حسین مروتی آغاز کرد و سابقه حضور در 10 فیلم کوتاه دیگر را هم دارد . امیر کاظمی فعالیت حرفه ای خود در تلویزیون را با حضور به عنوان بازیگر مهمان در اپیزود پایانی سریال " کتاب فروشی هدهد " به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد و با حضور در یکی از نقش های اصلی سریال " همه بچه های من " ( مرضیه برومند ) ادامه داد .

پيوندها
بچه های ایران (عسل جون)
هواداران امین زندگانی
وبلاگ رسمی برنامه ی مثبت من
خانه ی مهر
از طرف یک بنده
sinagsepehr- دو دوست صمیمی
آدمک آخر دنیاست بخند(نازنین جون)
شاد کده ...دریا جووونم
هفت و هشتیا
انشاء هاي من
دنیای شادی ....روشنک خودمون
وبلاگ شخصی علی محمدی (مجری و بازیگر)
دنیای من..نازنین جون
××سنتوریـــــــ××..روشا جون
قالب های پت و مت
دلبخواهی ..مریم جون
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب طرفداران امیر کاظمی و آدرس star69.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 33337
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 386
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مطهره و روشنک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, :: 11:20 :: نويسنده : مطهره و روشنک

 

سلاممممممممممممممممم

دوستای گلمون

براتون چندتا عکسه خیلی قشنگ از خانه اجاره ای گذاشتیم

    امیدواریم خوشتون بیاد

       

 

      

 

     

 

        

 

تا آپ بعدی بای بای

 



نظرات شما عزیزان:

المیرا
ساعت12:50---15 دی 1391
راستی روشنک جوووون کجاس؟؟؟
مطهره:نمی دونم گلم


المیرا
ساعت12:30---15 دی 1391
مرسی عسلمقربونت

المیرا
ساعت21:27---14 دی 1391
مرسی نظر لطفته گل من مطهره:چـــــــــــــــــاکریم آجی

المیرا
ساعت16:51---14 دی 1391
وووووووووواااااااااااااااااااا ااااقققققققققعااااااااااا نننااااااااررررررررررررررراااا اااحححححححححتتتتت

نشدید

واااااااااااااایییییییییییی شماها خیلی خوبید خیلی
مطهره:نه بابا این چه حرفیــــــــــــــــــــه خوبی از خودته الــــمیرا جووووووووووووووووووووووووووووووونم


المیرا
ساعت21:12---13 دی 1391
وووووووووااااااااااااااااااایی یییییی معذرت میخوام معذرت میخوام چند روزی نبودم اخه یا وبتون برام باز نمیشد یا صفحه نظراتتون یا...

واقعا ببخشید معذرت میخوام ببخشین

می بخشید؟؟؟
مطهره:وایییییییییی المیرا جوووووووووووووووووونم این حرفا چیه گلم خواهش می کنم عسِِِِِِِِِِِِِِِِِـــــــــــــــسم


المیرا
ساعت14:38---10 دی 1391
سلام کجااایییددد نمیگید یکی هست اینجا که نگرانتون میشه

چراااا به فکر من نیستید چرررااا؟؟؟؟
مطهره:المیرااااااااااا جوووووووووونم چرااااااااا نگرانی آخهههههههههههه؟؟؟؟؟؟


المیرا
ساعت21:49---8 دی 1391
من برای رسیدن به هدفم حاضرم از ساعت 4 صبم پاشم درس بخونم برام فرقی نمیکنه عسلم...

بمیرم چرا ناراحته اگه دوس داری به من بگو گلکم...(تیکه کلاممه اخه نمیشه)(منظورم بمیرم هااااا)
هیچی چیز خاصی نبود البته منم مثه روشنک افسرده شدم


المیرا
ساعت21:46---8 دی 1391
من برای رسیدن به هدفم حاضرم از ساعت 4 صبم پاشم درس بخونم برام فرقی نمیکنه عسلم...


خو ازش بپرس؟؟؟مطهره :اگه جواب داده بود حتما روشنک می گفت المیرا جون


المیرا
ساعت13:48---8 دی 1391
بچه ها اجی انیتای من جواب داد؟؟؟

خیلی گذشته خواهش میکنم بگین بیشتر از این نمیتونم صبر کنم
مطهره:نیدونم گلم باید از روشنک بپرسم


المیرا
ساعت11:39---8 دی 1391
وووووووووووووووواااااااااااااا ااااایییییییییی از ساعت8 صبح پاشدم دارم میخونم ولی ماشااالله بزنم به تخته تموم نمیشه که....

مردم از بس که خرخونی کردم مردم..
مطهره:عزیــــــــــــــــــــزم من که مثه تو حوصله درس رو ندارم


المیرا
ساعت23:37---7 دی 1391
مرسی

مگه این درساو امتحانا میزارن کسی خوب باشه-بهش خوش بگذره

واااااییییییی مردم انقدر که خرخونی کردم مردم

شما دوتا چه طورید ؟؟؟ خوبید؟؟؟
مطهره:مررررررررررررررسی عزیزم خدانکنه بگو خسته شدم نه این که مردم گلمــــــــــــــــ مرسی من که خداروشکر خوبم روشنکم بد نیس یک خورده آجیم تازگی ها ناراحته که ان ان شاءالله خوب میشه


المیرا
ساعت11:34---7 دی 1391
دل من خخخخخخخخخخخییییللللللللییییییی ی بیشتر تنگ شده عسسسسییییسسسممم

کجاییییییددد؟؟؟؟

خوبیییدددد؟؟؟؟

سلامتید؟؟؟؟

چه خبرااا؟؟؟
مرررررررررررررررررررررررسی هیِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِییییییچ خبــــــــــــــــــر امتحانا و بدبختیاش شما چه طوری؟ خوبی؟ خوش میگذره؟


yasi
ساعت21:15---6 دی 1391
salam mamnoon ke be vebam oomadi

age ahle tabadol link hasti khabaram kon!!!
خواهش میکنم یاسی جونم آره گلم حتما هستم


المیرا
ساعت15:53---6 دی 1391
سسسسسسسللللللللاااااممممممممم
گلای من دلم براتون یه ذره شده اصن ذره ذره شدهمطهره:سلامـــــــــــــــــــــ عسیسم خوشملم دل منم واست تنگ شده


نگین
ساعت16:20---5 دی 1391
بازم سلام،خسته نباشیدمطهره:سلامــــــــــــــــــ عسیسم نمی دونم من که نی ترسم آپ کنم چون زیاد بلد نیسم فقطـــــــــــــــــــ روشنک جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم می تونه گلم

المیرا
ساعت19:25---4 دی 1391
سلام معذرت میخوام چند روزی نبودم اخه وبتون برام باز نمیشد معذرت میخوام منو ببخشیدمطهره:خواهشششششششششششش میکنم این حرفا چیه

نگین
ساعت18:03---4 دی 1391
سریال همه ی بچه های من یا سریال سایه روشن یا سریال خانه ی اجاره ای هم نیومدن؟؟

ببخشید که من خیلی سوال میپرسم،بازم ازت ممنونم گلمممم.
نه بابا این چه حرفیه عزیزم راستش خبر ندارم گلم من خودم از یوتوب خانه اجاره ای رو نگاه کردم ولی همه ی بچه های من تو یوتوب نبود


نگين
ساعت21:01---3 دی 1391
راستي يه سوال ديگه هم داشتم،تله فيلم هاي بي سرو صدا و قول وفيلم نيمه بلند ارتباط سي ديشون تو بازار اومده؟؟؟؟
مطهره:عزیزم من تا جایی که اطلاع دارم و پرسیدم نمایش خانگی نشده بازم نمی دونم شاید مشهد نیومده فقط


نگين
ساعت18:56---3 دی 1391
سلام،بازم ممنون ازت مطهره جوووووووونم.راستي مرواريد جوون چرا نت نمياد؟ آخه خيلي وقته کامنت گذاشتم و هنوز تاييد نکردن.شما خبري از مرواريد جوون ندارين؟دلم واسش تنگيده:-{بازم خيلي خيلي متشکرم ازت گلمممممم:->
سلام عزیزم خواهشـــــــــــــــ میکنم نگین جوووووووووووووووووووونم خب فک کنم واسه ی امتحاناس منم خیــــــــــــــــــــلی دلم واسش تنگ شده خعلی زیادددددددددددددد یک چن وقتیه نیومده عزیزم ان شاءالله امتحاناش تموم بشه میاد خواهشـــــــــــــــــ میکنم گلم


نگین
ساعت17:23---2 دی 1391
متشکرم عزیزم.

نه اگه لطف کنی اسم یکی از پیج هاشونو بگی ممنون میشم عزیزم.
مطهره:عزیزم من گفتم امیر کاظمی رو سرچ بکن اون پیجی که حدود 1300تا لایک داره مال ایشونه خیلی های دیگش تقلبیه عسیسم آقای کاظمی فقط این پیجشون واسه طرفداراشونه یک یا دو پیج دیگشون با اسم مستعاره و چون نمی خوان کسی مزاحمشون بشه با اسم مستعار اومدن تو فیس


نگین
ساعت16:01---2 دی 1391
سلام،مطهره و روشنک جونم خوبیییید؟؟خوشییید؟؟

متشکرم از عکسهای قشنگی که گذاشتید.

راستی یه سوال داشتم،میتونید صفحه ی فیس بوک شخصی آقای کاظمی رو که خودش مینویسه رو بگین؟

باتشکر.
مطهره:سلام نگین جوووووووووونم قربونت میگذره روزگار شما خوبین؟ چاکریم عزیزم عزیزم اگه شما عضو فیس بوک باشین می تونید امیر کاظمی رو به انگلیسی سرچ بکنید چند تا امیر کاظمیه اونیکه تقریبا 1300تا لایک داره صفحه آقای کاظمیه گلم اگه خواستین اسم پیج خودمو بگم راهنماییت از اون جا بکنم


المیرا
ساعت17:34---1 دی 1391
شما دوتا چرا انقدر دیر نظر هارو تایید میکنید چرااااا؟؟؟؟مطهره:المیرا جوووووووووووووون شرمنده ببخشید دیر تایید می کنیم خب وقت امتحاناس دیگه

المیرا
ساعت14:30---30 آذر 1391
باش

من باید برم بای
پاسخ:بایییییییییییییییی عسیسم


المیرا
ساعت14:18---30 آذر 1391
نمیخوام یعنی چی؟؟؟

داداشمو میزارم وقتی داداشی اومد به من بگهمطهره: هرجور دوس دالی من که خودم عــــــــــــــــــــــــاشق +منم همشون رو دوس دالم اول از همه زهرا جووووووووووووووووووووووووووووونمو بعدش سارا و سینا رو راستی امروز هم می ذاره


المیرا
ساعت20:59---29 آذر 1391
هیییییییییی واقعا دروغ میگی امکان نداره از این به بعد مامانمو میزارم ببینه وقتی داداش اومد بهم بگه اخه داداش کوچولوم اون موقع پیش دبستانی
مطهره:همیشه از آیتم های امیر کاظمی که نمی ذارن بعضی از روزا شاید بذارن خب خودت نگاه بکن من که خودم عـــــــــــــــــــاشق +منم چه امیر کاظمی توش باشه چه نباشه


بهار
ساعت22:28---28 آذر 1391
سلامممممممم اجی مطهره و روشنک جووووووووووووووونم...خوبید؟؟؟؟؟< br />
اجی عکسهای وبتون باز نمیشه پاسخ:سلامــــــــــــــــــ آجی بهار مرسی ممنون شما خوبین؟ نمی دونم راستش چرا باز نمی کنه گلم اگه تونستم می مونم بایییییییییی


المیرا
ساعت23:27---27 آذر 1391
نه قسم خورم تا داداش نیاد نبینم یکی دوقسمتم بیش تر نبود

راستی ببخشید چند روزی نبودم اینترنت نداشتم
مطهره:ولی بعضی وقتا چند تا آیتم از امیر کاظمی می ذاره ها من که نگاه می کنم چون خیلی برنامه قشنگیه


Sina
ساعت21:15---25 آذر 1391
سلام ، خوفید؟



ببخشید چند وقتی نبودم! ؛ خودتون که بهتر میدونین ، این درس و مشق ...



ببخشید یه مشکلی داشتم ؛ چرا این عکس ها نشون داده نمیشه؟مطهره:سلام مرسی آقا سینا شما خوبین؟درسای مارو پس چی می گی از بس زیاده آره نیدونم چرا من زیاد نیدونم باید روشنک بگه راستی واسه اون مطلی قشنگی که فرستادین ممنون ولی یک کوشولو گیج شدم که واسه کیا بفرستم و از آخرش چی جوری محبوب میشیم میشه بیش تر بگین البته ببخشید یک کوشولو خنگم دیگه هههههههههه


المیرا
ساعت13:12---24 آذر 1391
شما دوتا چتون شده


اگه مشکلی دارین به من بگین


البته اگه دوس دارین
پاسخ:نه بابا مشکل چیه المیرا یه مدت من و مطهره نبودیم چیزی نشد که...
مطهره:راستی المیرا جوووووون شما +من رو می بینی؟


المیرا
ساعت11:43---23 آذر 1391
ععععععععاللللللیییی بود

خیلی میخوامتون
پاسخ:مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی عشقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: